Service, garantie si postgarantie


Una din cele mai delicate activitati este cea de a repara ce se strica.

In perioada de garantie lucrurile sunt ceva mai simple, dar dupa nu prea.

Situatiile acestea se pot evita in mare masura prin contracte de service care pot fi foarte convenabile pentru dvs. ! office@dtel.ro

Daca nu sunteti dispusi sa transferati riscul, la noi , putem sa rezolvam si situatiile delicate aparute in afara garantiei sau contractelor de service ! office@dtel.ro

Sunt si cazuri disperate cand obiectul nu mai vrea nici service macar, atunci office@dtel.ro, si poate se mai salveaza ceva ?

In orice caz nu pierdeti nimic daca intrebati la office@dtel.roeste  oricum gratis, si nu ne deranjati.

Ce incercam sa reparam ?

Tot ce ati cumparat de la noi conform facturii si certificatelor de garantie.

Tot ce intra in obiectul nostru de activitate, chiar necumparate de la noi :

Echipamente si instalatii de telecomunicatii Panasonic si Inoteska alti producatori cunoscuti.

Echipamente de conditionare a aerului Panasonic si Haier sau altele.

Echipamente si instalatii de -protectie impotriva efractiei,protectie impotriva incendiilor, control acces, circuite inchise de televiziune.

Retele structurate si echipamente aferente, retele de fibra optica si echipamente aferente.

Incercati, Incercati, Incercati office@dtel.ro

Va multumim pentru interes.